Rondreis van Johannesburg naar Kaapstad - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Rondreis van Johannesburg naar Kaapstad - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Rondreis van Johannesburg naar Kaapstad

Door: jacob en Lieneke Reitsma

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

02 September 2015 | Canada, Coquitlam

We zijn gisteravond goed aangekomen na een voorspoedige vliegreis van 11 uur. We konden van de omgeving gisteravond niet meer zoveel zien, omdat het donker was, maar toen we vanmorgen opstonden zagen we dat het hier erg mooi is. Ondanks dat we in een grote stad zitten. We gaan straks de huurauto halen en dan gaat de rond rit beginnen.
Het weer is prima en de mensen zijn vriendelijk.

• 02 September 2015 - 12:51

Teye:

Hey alle2,

Ja hoor, hebben ze 11 uur gevlogen en wat doen ze: ze huren een auto!

Ofwel jullie hebben 11 uur lang door het vliegtuig heen en weer gewandeld òfwel jullie huren een trapauto want anders is het me een raadsel hoe jullie zo fit blijven.
    (volgende keer toch maar op de step op vakantie?)

Maar goed, jullie zijn goed & wel aangekomen dus saddle up your horses. Heel goede tijd gewenst en....

Hartelijke groet,
    Teye

• 02 September 2015 - 20:04

Esther :

Heey hoi,

Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad! Heel veel plezier!!

Groetjes Rob en Esther

• 02 September 2015 - 20:09

Johan En Willy:

Geniet ervan.

• 02 September 2015 - 21:13

Tjakko:

Vanuit losdorp veel plezier wij zijn aan het oefenen kom maar terug missen solo zanger

• 02 September 2015 - 21:15

Tjakko:

VEEL PLEZIER

• 03 September 2015 - 13:24

Feikjeenjacques:

Lievejacobenlieneke
    Fijne reis en geniet er van.
    Het is een prachtig land.
    Tot later,
    Liefs Feikje. Jacques

• 03 September 2015 - 19:35

Wibbina:

Wat heerlijk dat jullie goed zijn aangekomen. Kan zo de reis nog weer mee dromen.
    Geweldig gevoel is dat. Vandaag net mijn foto boeken naar Dia gebracht, kan die ook alvast gaan genieten.
    Het is hier een stuk frisser geworden. Ik vind het wel aangenaam. De wind mag wel wat gaan liggen.
    de fietsen zijn eindelijk weer in ons bezit en dus ben ik ijverig aan het fietsen.
    Long onderzoek onofficieel goed. Maandag er weer volledig tegenaan.
    Morgen gaan we met de neo aan het tuk tukken. Neem fototoestel mee, er zal wel iets hylarisch gebeuren met 7 meiden.
    Jullie een hele mooie vakantie verder en tot mails, liefs Wibbina.

• 05 September 2015 - 22:42

Hilda:

Wij wensen jullie een hele leuke vacantie en gezond weer thuiskomen . Hier is het al herfst.