3,4,5 en 6 september - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu 3,4,5 en 6 september - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

3,4,5 en 6 september

Door: lieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

06 September 2015 | Canada, Coquitlam

3,4,5 en 6 september. Van Hazyvieuw zijn we naar het Manyeleti Park gegaan. Dat ligt ten noorden van het Kruger Park. We verbleven er in een semie-tent en hadden geen stroom en wifi. Het was erg primitief maar heel erg leuk. We hebben er 1x een game walk gedaan, 's morgens om 6 uur en 2x een game-drive. Heel erg leuk, onder leiding van een gids. We hebben veel gezien en ook veel gelachen. We verbleven er 2 nachten. Na die twee dagen gingen we naar het Lower Sabie Rest Camp in het Kruger Park. Ook dit was een tent maar dan wel op palen en ook dit was erg leuk en compleet ingericht. Onderweg hebben we weer veel wild gezien. Zie de foto's. Het weer viel wat tegen, het was wat regenachtig, maar het land kon dit erg goed gebruiken. Het was erg droog en dor. De 6e september hebben we nog gebruikt om nog een dag door het Kruger Park te rijden met eigen auto en we hebben weer veel dieren gezien. Waaronder neushoorns. Geweldig. Daarna gingen we het Kruger Park uit en gingen naar Komatiepoort, waar we nu verblijven. De logeeradressen zijn erg goed en de mensen zijn erg vriendelijk. We voelen ons steeds welkom. We hebben het naar onze zin!!!!

• 07 September 2015 - 07:52

Linda:

Ziet er goed uit op de foto's.
    Wat een mooie reis weer!
    goede reis verder

• 07 September 2015 - 08:30

Janneke En Jan:

Mooie foto's en wat een natuur!!!!! Hoop voor jullie dat het weer ook wat opknapt. Verder goede reis en geniet er van. O ja, we hebben gisteren ook een wild beest gezien, een visserman bracht een dode haai binnen.

• 07 September 2015 - 09:23

Johan En Willy:

Mooie foto's. Genieten maar verder. Het weer is hier in oostenrijk ook goed. In de nachten wel koud.

• 07 September 2015 - 13:02

Hilda:

de groetjes van ons en veel plezier.

• 07 September 2015 - 14:01

Klaas En Liesbeth:

Hoi Jacob en Lieneke,
    Jullie verhaaltjes en foto's gezien en gelezen.
    Ziet er geweldig uit.
    Geniet er van.
    Tot de volgende keer.
    Klaas en liesbeth.

• 07 September 2015 - 20:07

Janneke En Jan:

We hebben het hartstikke naar de zin, net zoals jullie, maar missen toch wel wat, jullie zullen de feestweek in Farmsum ook wel missen, maar ja je kan niet alles hebben. Groetjes en geniet ook al missen jullie het feest.

• 07 September 2015 - 22:11

Laura Reitsma :

wat een mooie foto's zeg
    geniet ervan van de naatuur in zuidafrika!
    liefs laura

• 07 September 2015 - 22:32

Esther:

Mooie foto's! Geniet ervan!

• 08 September 2015 - 19:17

Tjaard Wals:

Hallo Jacob en Lieneke,

Ik heb jullie verslag van de eerste dagen gelezen.
    Erg leuk!
    Mooie foto's.
    Schilderachtig...........
    Het ga jullie verder goed.

Tjaard en Wilma