11 september - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu 11 september - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

11 september

Door: Lieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

11 September 2015 | Canada, Coquitlam

En alweer is er een dag voorbij! Het gaat zo snel!! Vandaag zijn we in een natuurgebied geweest, grenzend aan St Lucia waar veel nijlpaarden en krokodillen voorkomen. Het was eerst even zoeken, maar ook de flora is hier prachtig, dus we hadden genoeg te zien. Maar op den duur kwamen we toch op een plek waar een hele nijlpaardenfamilie in een rivier lag!!! Ook veel kleintjes erbij! Dan is zelfs een nijlpaard nog schattig!! Enorme beesten zijn het en een lawaai dat ze maken.... Ook zag we een enorme krokodil liggen op een eilandje in de rivier. Echt een hele grote!!! Morgenochtend gaan we het water op om Nijlpaarden en krokodillen te spotten. Het weer was vanmorgen goed, maar wel erg winderig. Vanmiddag hebben we wat regen gehad. Ook zijn we nog even naar de stranden hier in de buurt geweest, maar het waaide te hard op goede foto's te maken. We kunnen niet zoveel foto's plaatsen, omdat het internet hier niet heel erg sterk is en vaak wegvalt. Morgen gaan we na de Hippotour naar Umhlanga Rocks, ons volgende logeeradres.

• 11 September 2015 - 22:28

Laura Reitsma:

hey vakantiegangers,
    wat een mooie reisverslag zeg!
    geniet lekker ervan!!!!!!!!!!
    liefs laura reitsma

• 14 September 2015 - 22:22

Griet:

Dit verhaal doet mij denken aan ons boot tripje tussen de nijlpaarden. Klein bootje dat regelmatig vastliep op de rotsen in het water. Was laag water vorig jaar.Had er visioenen van dat hij lek zou raken . En dat met nijlpaarden om je heen. Ik wens jullie nog een hele fijn tijd daar. Gaat zeker lukken! !