18 september Knysna - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu 18 september Knysna - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

18 september Knysna

Door: Lieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

18 September 2015 | Canada, Coquitlam

Vanmorgen waren we al weer vroeg wakker. We hebben weer heerlijk geslapen! We ontbijten en gaan dan onze spullen naar de auto brengen. Daar wacht ons een verrassing! Ze hebben hier grote vogels en grote vogels...... juist ja, die poepen ook grote hoeveelheden. Onze voorruit zat zowat helemaal vol! Eerst maar een emmer met water gevraagd, maar ons raam werd zelfs voor ons schoongemaakt!!!
We reden naar Knysna. Een mooie route en het ging snel. Om half een waren we bij het Knysna Elephant Park, waar we een kijkje wilden gaan nemen. We hebben daar geluncht en zijn toen met een gids de olifanten gaan voeren. Dat was een hele belevenis. En we mochten ze ook nog aanraken!!! Wat een gigantische dieren!!! En ze zijn erg slim! We zijn blij dat we het hebben gedaan! Daarna zijn we doorgegaan naar ons volgende logeeradres, voor twee nachten. Dat ligt in het centrum van Knysna. Een plaatsje met veel restaurantjes en winkeltjes en een druk centrum.

• 18 September 2015 - 20:05

Janneke En Jan:

Hoi, Wat een spectaculaire reis maken jullie. Wij genieten mee, want hier is het zo zo. Groetjes Janneke en Jan.

• 18 September 2015 - 20:36

Tjaard Wals:

Hallo Jacob en Lieneke,

Ik lees dat het jullie goed naar de zin gaat.
    Pas op voor krokodillen. Ze hebben van die mooie ogen..........
    Ik heb gelezen dat olifanten erg slim zijn.
    Er zijn dus ook varkens, bij mijn weten zijn die nog slimmer..........
    Ik blijf jullie volgen.

Het allerbeste en tot ziens.

Tjaard en Wilma

• 19 September 2015 - 12:35

Wibbina:

Naar Knysna, ja een mooie omgeving. Wij zijn daar bij familie van Alies toen geweest in een bed en breakfast. Wonen nu elders. Was daar een olifanten opvang??
    Hier gaat alles z'n gangetje. Schoonzus Inez gisteren met spoed opgenomen en geopereerd.
    Darm vernauwing. was de hele week al aan het braken. Dachten aan het virus dat rond gaat.
    Voor zover ik weet, geen zorgen. Nu weer aansterken.
    Geniet nog lekker verder en tot horens, Tjitte en Wibbina.

• 19 September 2015 - 15:19

Jacob En Lieneke Reitsma:

Hoi Wibbina,
    Waar wij geweest zijn was het Knysna Elephant Park. Weet niet of er ook een opvang voor olifanten bij was. Maar dit was in elk geval erg mooi!
    Wat vervelend voor Inez, wens haar maar beterschap van ons! Leuk, dat je deze omgeving ook kent!!!
    Groetjes Jacob en Lieneke

• 19 September 2015 - 15:37

Veronyka:

Wat hebben jullie al veel beleefd en gezien. En de foto met de olifant is geweldig. Fijn dat jullie het zo goed gaat en dat jullie volop genieten. We blijven jullie volgen. Mijn vakantie zit er bijna weer op. Maandag weer aan het werk. Ik kan nog niet zeggen dat ik sta te juichen na onze heerlijke vakantie, maar als ik er weer ben gaat het vast weer goed. Gisteren naar Tom en Leonie gegaan, we wilden onze kleinzoon natuurlijk weer heel graag zien. En kijken hoe het met Tom en Leonie ging na hun vakantie met zoveel tegenslagen. Quin ging huilen toen we weer weggingen. Zo zielig.
    Jullie nog veel plezier!!

Jan en Veronyka