Vissen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Vissen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Vissen

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

27 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Woensdag, 26 mei 2010.
Om half zeven stonden we vanmorgen in de haven van Homer. Het was prachtig weer, nog wel fris, maar het was nog vroeg. We hadden laagjeskleding aan. In de loop van de dag ging er steeds een laagje af. We hebben eerst drie uur gevaren en gingen toen vissen. Jacob ving er 3 grote en ik eentje, maar wel een grote. We zaten met 6 mensen op de boot en vingen in totaal 13 heilbotten. Een gezellige dag, om 21.00 uur waren we weer op de camping.
We hebben bultrugwalvissen gezien, otters, dolfijnen en zeearenden. De vis werd voor ons gefileerd en in porties gedaan. We nemen maar 2 van de 4 vissen want anders krijgen we het niet op in de vakantie. Morgen halen we het op want ze vriezen het ook voor ons in. Morgen eten we dus waarschijnlijk heilbot. Jullie horen het nog. Probeer de foto erbij te doe

• 27 Mei 2010 - 09:10

Meindert:

En ik was al blij met een brasem van 45 cm. Het ziet er goed uit daar.

• 27 Mei 2010 - 15:31

Jan En Janneke:

Hoi buurtjes,
    Leuk om jullie site van hier in Lagos (Pt) te bekijken. Jullie hebben een druk programma, wij doen het hier rustig aan. De vissen die jullie gevangen hebben zullen ongetwijfeld lekker zijn. Geniet nog maar mooi van de komende tijd, wij gaan later nog wel weer eens zien of er nieuwe post van jullie is. Groetjes.