Laatste dag in Alaska - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Laatste dag in Alaska - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Alaska

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

28 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Vandaag hebben weer ingecheckt op de vlucht voor morgen via internet. We zijn nog even Anchorage in geweest. Verder niet veel gedaan. Wel lekker uit eten geweest. En een melige foto gemaakt op onze hotelkamer. Leuk dat jullie allemaal zo hebben geleefd met tijdens onze reis!!!!

• 28 Juni 2010 - 05:58

Linda:

Hallo oom en tante,erg leuk om alles te lezen!Wat hebben jullie veel gedaan en gezien.Een goede vlucht en tot in Nederland.Komen we een keertje foto's kijken.
    groetjes

• 28 Juni 2010 - 14:53

Veronyka:

Ik weet niet waar jullie op dit moment zijn waarschijlijk in het hotel maar toch nog even Jacob feliciteren met z'n verjaardag. We komen binnenkort wel even een borrel drinken!!! Goeie reis terug. Groetjes Jan en Veronyka

• 28 Juni 2010 - 17:56

Mirjam:

Hey ome Jaap

Gefeliciteerd met je verjaardag. En een goede terugreis.

groetjes Mirjam

• 28 Juni 2010 - 21:05

Wibbina:

Ik mis die foto! Vast een stuk ouder geworden. Have een nice day! See you later.
    Welkom terug in het tropisch Nederland.!
    groeten van Wibbina