Cantwell - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Cantwell - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Cantwell

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

01 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Het kan niet op, het is weer prachtig weer. We vertrekken richting Cantwell.
Onderweg prachtige landschappen met hoge bergen en we zien de top van de Mount McKinley nog net boven de wolken uit komen, prachtig. In Cantwell leuke camping gevonden,tussen de bergen. Nog een tijd in de zon gezeten. 's Middags een onweersbuitje gehad en daarna weer zonnig. Er schijnen hier vaak elanden over de ca

• 01 Juni 2010 - 19:28

Hilda:

jully treffen het wel met het lekkere warme weer.hier wordt het in het weekend pas wat zomers. trouwens een mooi reisverslag van lieneke'hier is alles zover okay'de groetjes van ons en veel plezier'

• 01 Juni 2010 - 20:18

Wibbina:

Heerlijk dat het van dat prachtig weer is. Ik vind het hier ook prima. Loop zonder jas door de stad, waar ik een bijscholing volg van 4 dagen. wat een mooi natuur zeg. Geniet er lekker van. groetjes van ons allen

• 02 Juni 2010 - 15:20

Esther: