Nog een dagje Tok - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Nog een dagje Tok - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Nog een dagje Tok

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

06 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Gisteravond zijn we naar het openluchttheater geweest hier op de camping. Er trad een countrybandje op en daarna gingen we pannenkoeken werpen. Grappig. Met verse en wat oudere pannenkoeken gooien en proberen ze in een emmer te krijgen. Lachen, maar het is ons niet gelukt. Je kon er een gratis pannenkoekenontbijt mee winnen.Morgenochtend vertrekken hier weer, we gaan naar Eagle. Het weer was goe

• 06 Juni 2010 - 20:18

Wibbina:

Wat een gezellige knuffelbeer had je op de foto. Ik mis Jacob op de foto's. Zie wel andere spetters. Hier vandaag erg warm en regen en onweer in het land, maar niet in Eenum. Morgenvroeg voor onderzoek naar het ziekenhuis, je komt er nooit vanaf, maar gelukkig is hij er nog. Veel plezier verder en lekker genieten.