Beren - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Beren - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Beren

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

24 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen zijn we naar de beren geweest op Katmai Island. We hebben er veel gezien! We daalden op een strandje met het vliegtuigje en zagen gelijk al 3 beren. Na een stukje door de rimboe waren we omringt door wel 12 beren. Ze accepteerden ons,

• 24 Juni 2010 - 12:48

Veronyka:

Wohhh, die zien er reusachtig uit zeg! Jacob heeft zich toch niet weer heldhaftig gedragen he zoal met de stieren op het strand in Denemarken. haha. Geniet nog van jullie dagen daar wij gaan vanavond voetbal kijken kameroen-Nederland samen met de buren en Siep en Sandra, de zus van Tom. Groetjes Jan en Veronyka

• 24 Juni 2010 - 18:39

Willy:

hoeveelfoto's he je al gemaakt.Ben benieuwd naar de hele reportage en de film.Hebben we aan 1 weekend genoeg of moeten we nog extra vrij nemen.Geniet nog van de resterende dagen.Het is hier nu ook lekker weer. Groetjes Johan en Willy

• 24 Juni 2010 - 19:36

Wibbina:

Wat toch een heerlijke knuffels. even met ze doeken zullen we toch maar uit ons hoofd laten, al heb je de neiging zo wel als ik de foto zie. geniet nog maar lekker. Het weer is goed ,van mij hoeft het niet warmer, morgen gelukkig wat koeler. Komt me goed uit want ik moet naar de stad.