Weer in het hotel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Weer in het hotel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Weer in het hotel

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

27 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

We zijn rond 10 uur vertrokken van de camping. We zaten ongeveer 15 min. van de camperverhuur af. Maar ja, als er verschillende wegen in de stad door werkzaamheden gesloten zijn! Dan verdwaal je snel in Anchorage. Vanmiddag zijn we naar de ULU factory geweest. (messen door Eskimo's gemaakt)

• 27 Juni 2010 - 13:55

Wibbina:

Over 2 dagen weer terug lees ik. Moet je nog maar even niet teveel aandenken. Wat vliegt de tijd dan toch snel voor jullie. Het weer is hier erg zonnig, lekker om te fietsen en te genieten.
    Goede reis terug en Jacob morgen alvast een hele mooie dag gewenst
    Blik nog maar even terug naar die goeie oude tijd.
    Groeten en tot ziens. Wibbina

• 29 Juni 2010 - 13:51

Jan En Sien:

Hallo Jacob en Lieneke

Een erg leuke vakantie gehad zo te lezen en deze foto is zeker erg melig.

Jacon 1 dag te laat maat gefeliciteerd met je 60e verjaardag.
    Zal vast wel een goede terugreis zijn.