Seward - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Seward - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Seward

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

25 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Maandag 24 mei 2010
Vandaag hebben we de camper opgehaald.
We reden al vroeg en zijn eerst naar Portage gegaan. Daar hebben we bij de gletcher gekeken. Er was deze winter veel sneeuw gevallen en er lag veel ijs in het water. Het was prachtig
Daarna zijn we naar een Wildlife Centre gegaan, daar zagen we o.a. dieren die werden opgevangen nadat ze gewond waren geraakt. Er was een witkoparend met maar 1 vleugel. Er waren beren, rendieren. bizons, herten, elanden en elken. We hebben in het wild nog twee witkoparenden gezien en nog een eland.
Daarna zijn we dorgereden naar Seward, een plaatsje aan de Resurrection Bay. Er ligt nog veel sneeuw op de bergen en onderweg zagen we nog veel sneeuw van lawines.Het is een prachtig gezicht. Het weer was zonnig maar toch nog wat fris. De mensen zijn erg vriendelijk. Er wordt steeds weer heel geinteresseerd gevraagd waar we vandaan komen en we krijgen dan weer leuke tips om iets te doen of om te zien. Kortom we hebben ons weer goed vermaakt vandaag.

• 25 Mei 2010 - 07:03

Linda:

hallo reizigers,
    erg leuk om gelijk al jullie reisverslag te kunnen lezen!
    groetjes Linda

• 25 Mei 2010 - 18:53

Tante Siena:

volgen je op internet. leuk om te lezen.

• 30 Mei 2010 - 10:19

Laura En Rene: