Palmer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Palmer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Palmer

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

29 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag 28 mei 2010.
Vanmorgen zijn we op tijd vertrokken uit Homer. We schoten goed op en zijn doorgereden naar Palmer. We hebben zo'n 400 km gereden. Het weer was goed en we hebben onderweg 3 elanden gezien, we konden ze niet fotograferen omdat we daar niet konden stoppen. In Palmer is het lekker warm, ong 24 gr. Morgen zien we verder of we naar Denali of richting Tok gaan.

• 29 Mei 2010 - 13:38

Jan En Veronyka:

Hallo Jacob en Lieneke, zo te lezen hebben jullie het weer goed naar de zin. En het weer is daar ook beter dan bij ons, nog steeds veel te koud hier. Bij ons gaat het verder goed, Jan druk met zijn duiven en ik rommel maar wat aan. Geniet van jullie vakantie en ik zie uit naar jullie volgende blog. Groetjes Jan en Veronyka

• 29 Mei 2010 - 19:49

Wibbina:

Lekker weer daar . Vandaag bij ons ook lekker. Nu af en toe een spetter. De tuin ziet er weer pice bello uit, de rest komt nog. Brand in centrum van Delfzijl, de schuurtjes van de vishandel in de landstraat. Geen gewonden.