Bustour Denali - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Bustour Denali - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Bustour Denali

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

03 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Vandaag de bustour gedaan van 8 uur. We hebben veel wild gezien; elanden met jongen, grizzleyberen met jongen, rendieren, vos, berggeiten. Heel indrukwekkend ook door de omgeving, rijden over smalle kronkelwegen hoog door de bergen. Zeer de moeite waard. Het weer was vanmorgen zonnig, na de tour een regenbui met hagel en onweer. Morgen zien of we de alternatieve route naar paxson kunnen nemen, was gisteren dicht ivm bosbranden.

• 03 Juni 2010 - 16:43

Veronyka:

Wat een prachtige foto's weer, geniet er nog maar lekker van, wij werken wel! Hier alles ok! Leuk om jullie zo te volgen. Groetjes Jan en Veronyka

• 03 Juni 2010 - 20:05

Anitha A2:

Hey Lieneke en Jacob,
    Hoorde van Lidy van jullie reisverslag en ik dacht eff een berichtje.Ik hoop dat jullie het heel erg naar de zin hebben en er volop van genieten!!Tot gauw liefs Anitha