Bear and Moose. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Bear and Moose. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Bear and Moose.

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

11 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Onze nachtelijke reis, afgelopen nacht was prachtig. We zagen een jonge beer langs de kant van de weg en een eland, die net voor de camper langs de weg overstak. En verder prachtige bergen met hele mooie luchten. Het is hier 's nachts niet donker en het was rustig op de weg. Vanmiddag zijn we naar de hotsprings gegaan. Het water komt daar uit de grond en is ong. 52 gr. Het koelt wel iets af maar is toch nog goed warm. Heerlijk!!

• 13 Juni 2010 - 18:59

Wibbina :

Heerlijk lijkt me dat, een schemerige nacht. had je niet de neiging om uit de auto te stappen toen je daar dat kleine beertje" zag. hier is het ook redelijk goed weer. Gelukkig is het niet meer zo benauwd.
    Voor mij hoeft het niet veel warmer te worden ,een beetje zonniger, minder wind en tevreden. Nou dat is toch niet teveel gevraagd wel
    groeten van ons allen