Laatste dag Valdez - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Laatste dag Valdez - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Laatste dag Valdez

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

20 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Vandaag hebben we niet zoveel gedaan. Boodschappen gedaan en even bij de Valdez Glacier wezen kijken. Was maar klein. Nog even in de haven gekeken en een stuk gelopen. Morgen gaan we richting Palmer en daarna Anchorage en Homer. Woensdag vliegen we naar Katmai-Island om beren te zien.

• 20 Juni 2010 - 07:58

Johan:

hoe is het met de vis is alles al,opgeeten

• 20 Juni 2010 - 18:46

Nienke:

Ha die Lieneke,

Wat ontzettend leuk om de reisverslagen te lezen, op de foto's ziet het er erg mooi uit!
    Ik hoop dat jullie ontzettend genieten!
    Groetjes van Nienke van A2

• 21 Juni 2010 - 17:26

Marion:

Hey hoi,ik hoorde nu pas op het werk dat jullie een eigen site hebben.. het ziet er op de foto's echt supermooi uit! en geniet nog van de verdere reis!!!
    groetjes marion

• 21 Juni 2010 - 20:53

Wibbina:

Geniet maar even van een dagje rust. Kun je alle indrukken ordenen. Zit het allemaal nog in je hoofd? Deze week krijgen we zomers weer. Ik vind het zo ook prima. Nog een hele mooie week gewenst ! genietse!
    Wibbina