13 sept. Port Shepstone, 14,15 sept. Lusikisiki. - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu 13 sept. Port Shepstone, 14,15 sept. Lusikisiki. - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

13 sept. Port Shepstone, 14,15 sept. Lusikisiki.

Door: Lieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

16 September 2015 | Canada, Coquitlam

De rit naar Port Shepstone was weer erg mooi. Het hotel ligt ver buiten de bewoonde wereld, maar het is er erg mooi. Er is ook van alles te doen. Jacob is er zelfs gaan bungi-jumpen. Hij vond het een prachtige ervaring, maar bij mij liepen de rillingen over de rug. Alleen het kijken ernaar al!!! Het was een diepte van 195 meter! Ik hoop dat ik een foto kan plaatsen! Verder hebben we er nog een stuk gewandeld en er liep een wiebelbruggetje over dezelfde kloof. Daar zijn we wel samen over gelopen. En het was zelfs leuk om naar beneden te kijken.
De reis naar Lusikisiki was ook mooi en het guesthouse waar we zaten lag vlak aan het strand. Aan de Indische Oceaan. Prachtig! We hebben er gewandeld en lekker uitgerust. Een ochtendje aan het zwembad gezeten en wat gelezen. De laatste nacht hadden we daar nog een knetterend onweer met felle weerlichten. Wel mooi om te zien! We zijn er de volgende ochtend alweer vroeg vertrokken voor een lange rit naar Stutterheim. Dit is een plaats waar we alleen voor een overnachting zijn. Er is niet veel te doen. We waren er 's middags on kwart voor vier.

• 16 September 2015 - 21:25

Hilda:

Nou , Jacob liever dan ik , daar beneden in de diepte.

• 16 September 2015 - 23:00

Wibbina:

Nou niet teveel stunts uithalen hoor. Zoveel te ouder zoveel te gekker.
    Hebben ze geen rijpaarden waar je gewoon een ritje op kan maken?
    Hier alles goed, uitslagen zijn goed. Vrijdag naar de k.n.o.
    Griepvirus heeft nog even aan de deur geklopt, maar gelukkig ging hij naar 24.00uur weer verder.
    Tjitte deed de deur open, ja moet je ook niet doen hè.
    wat een prachtige verhalen, zie als jullie thuis zijn wel de reis foto's en waar jullie allemaal precies zijn geweest. Nog veel plezier. Ga zaterdag genieten van de reunie van de U.L.O. van 1971.
    Groeten en geniet nog even lekker verder.
    Wibbina