16 september. Stutterheim - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu 16 september. Stutterheim - Reisverslag uit Coquitlam, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

16 september. Stutterheim

Door: Lieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

16 September 2015 | Canada, Coquitlam

De reis naar Stutterheim was ver, maar leuk. We kwamen door allerlei dorpjes en het ene dorp was erg netjes en het andere was echt een puinhoop. Allemaal afval aan de kant van de weg. Ook liepen er erg veel dieren op de snelwegen en ook mensen lopen over de snelweg!!! Soms levensgevaarlijk!! Maar ze blijven vriendelijk zwaaien! We zagen koeien, geiten, ezels en varkens langs de weg en één keer moesten we zelfs hard remmen omdat er een koe plotseling de weg overstak!! In de kleinere stadjes was er in het centrum vaak een marktje. De mensen hebben daar dan zelf hun kleine kraam, vaak met fruit. Het is meestal een kleurrijk gezicht, maar de mensen vinden het niet fijn om op de foto gezet te worden. Het is ook een heel aandoenlijk gezicht hoe de vrouwen de kleintjes op hun rug in een deken of draagdoek meedragen. Soms zijn ze nog heel erg klein!!! Maar ze zijn erg schattig met hun mooie bruine oogjes en hun donkere kroeshaartjes.
We vinden het trouwens erg leuk dat jullie zo reageren op onze geschreven stukjes!!! Bedankt!!!

• 16 September 2015 - 22:29

Laura Reitsma:

hoi ,vakantiegangers,
    wat een geweldige reisverslagen zeg !!!
    veel plezier nog in zuidafrika !!!
    liefs laura