Reis naar Schiphol en naar Alaska - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Reis naar Schiphol en naar Alaska - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Reis naar Schiphol en naar Alaska

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

24 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

22 mei zijn we om 15.15 vertrokken met de trein uit Delfzijl. Om 18.30 waren we op Schiphol, waar we een hotel hadden geboekt. Eerst wat gegetyen en toen maar vroeg gaan slapen want om 6.30 rinkelde de volgende ochtend de wekker weer.
Om 7.15 waren we op Schiphol, we hebben ingecheckt en hebben toen daar ontbeten. Om 10.20 vertokken naar Minneapolis.Het weer was daar bij aankomst ook goed. Onze vlucht naar Anchorage had helaas 2,5 uur vertraging. Almet al kwamen we lokale tijd daar om 22.10 aan. Het is hier 10 uur vroeger als in Nederland, dus we zijn meer dan 24 uur onderweg geweest. We zijn wel moe, maar we hebben al weer mooie bergen gezien. Morgen gaan we de camper ophalen
En dan gaat het pas echt beginnen. We hopen dat we regelmatig internetverbinding hebben zodat we vaak iets op deze site kwijt kunnen.