Homer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Homer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Homer

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

26 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

Dinsdag, 25 mei 2010.
Vandaag zijn we van Seward naar Homer gerede, ongeveer 300km. Voordat we vertrokken uit Seward hebben we nog wat foto's gemaakt in het haventje. Het weer was goed. Onderweg hebben we nog een klein beetje regen gehad, maar het duurde maar kort. Bij aankomst in Homer was het weer zonnig. Hier ligt ook geen sneeuw meer, alleen op de bergen wel natuurlijk. We zijn naar Homer Spit geweesr, een 1,5 km lange pier in zee, met allemaal winkeltjes en restaurantjes. Heel leuk. Daar hebben we een vistrip voor morgen besproken. Om 6.30 uur morgenochtend moeten we aanwezig zijn en dan gaan we de zee op, vissen op heilbot. Morgen hoop ik te schrijven over een goede vangst en dan hoop ik er een foto bij te kunnen doen.

• 26 Mei 2010 - 10:52

Esther:

Dus jullie gaan weer vissen, leuk! Hopelijk vangen jullie weer veel vis, en dit keer geen pijlstaartrog,haha:P

• 26 Mei 2010 - 10:52

groetjes,
    Lidy

• 26 Mei 2010 - 11:01

Willy:

Leuk om de reis zo te volgen.
    Goede vangst en de groetjes van Johan, Sander ,Willy en moeder.
    (Ik bel het verslag ieder dag even door)

• 26 Mei 2010 - 16:09

Monique Nijboer:

Wat leuk om jullie verslag te lezen! Geniet er van!
    Groetjes en veel plezier