Denali - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Denali - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Denali

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

02 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Tegen de middag waren we in Denali. We zijn eerst naar het park gegaan en hebben een afspraak gemaakt voor morgen, met de shuttlebus het park door. Vanmiddag zijn we naar een husky-training geweest op een hyskyfarm.Prachtige honden met mooie blauwe ogen. Ook weer veel hoge bergen gezien en in de beekjes ligt nog veel ijs en sneeuw. De temp. was vandaag weer goed en de zon scheen volop. We hebben ook nog weer een eland gezien, deze keer wel

• 02 Juni 2010 - 20:52

Wibbina:

Wordt maar niet verliefd op die blauwe ogen
    net weer thuis van een etentje in Midwolda. De Enemaborg.We hebben deze week bijscholing neonatologie in de stad en vanavond hadden we gezamelijk dus een etentje. Lekker dikdakken.Genietse.Ook hier was het weer zonnig, beetje koude wind, maar best tevreden.Groeten van uit Eenum