Kamloops 3 oktober - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Kamloops 3 oktober - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Kamloops 3 oktober

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

04 Oktober 2012 | Canada, Vancouver

We werden wakker vanmorgen en het zonnetje scheen alweer prachtig. Na een wat koudere en natte dag belooft het weer een mooie dag te worden. Het is nog wel fris als we buiten komen, maar het is dan ook nog maar net 9 uur geweest. Vandaag vertrekken we naar Kamloops. We maken onderweg nog weer foto's van de bomen waarvan sommige nu bloedrood kleuren. Een prachtig gezicht. Ook de omgeving van Kamloops levert mooie foto's op. Tussen de middag hebben we ons een beetje georienteerd in de plaats Kamloops, een grote stad. We gaan naar het informatiecentrum om te vragen waar een camping is, want we hebben nog geen reclame voor een rv park langs de weg gezien. Er zijn er een stuk of 4 die nu nog open zijn. We kiezen er eentje buiten de stad. Is wel zo rustig. We gaan op zoek en vinden de camping vrij snel. Er staan behoorlijk wat campers en caravans, ook veel die hier een vaste plaats hebben. Er komt nog iemand even vragen waar we vandaan komen en het blijkt dat die man zelf ook Nederlander is en hier al 30 jaar woont. We hebben de hele middag nog in de zon gezeten op de camping. (zie foto) Maar toen de zon wegging, werd het opeens ook een stuk kouder. Je voelde de lucht gewoon koud worden. Volgens die man die we spraken zou het vannacht weer gaan vriezen. Dat had het hier de afgelopen nacht ook al gedaan. Vreemd, overdag 20 graden en 's nachts nachtvorst. Gelukkig zit er een verwarming in de camper. We blijven hier 2 nachten staan en gaan morgen eens kijken in één van de parken en bij de Thompson rivier.

• 04 Oktober 2012 - 22:07

Monique:

Wat een lekker ding die Meindert, maar ik lees ook mee hoor! Wat een prachtige reis maken jullie weer!
    Blijf er van genieten, we horen en zien graag alles wanneer jullie weer terug zijn!
    Dikke kussen uit een herfstig Heemskerk ook van Meindert