Camper weer ingeleverd 9 oktober - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Camper weer ingeleverd 9 oktober - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Camper weer ingeleverd 9 oktober

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

09 Oktober 2012 | Canada, Vancouver

Vanmorgen hebben we de koffers verder ingepakt en de camper van binnen schoongemaakt en opgeruimd. We hebben wat oude dingen weggegooid, dat scheelt weer ruimte in de koffers. Er waren veel mensen die vanmorgen gingen vertrekken vanaf de camping. Gisteren was een vrije dag voor de meeste Canadezen, het was Thanksgiving Day. Veel mensen nemen dan de dag erna nog vrij. Dus ze moesten vandaag ook weer naar huis om morgen weer te gaan werken. We zijn tegen half elf vertrokken en tegen 12 uur waren we bij Cruise Canada om de camper in te leveren. Na een grondige inspectie werd het goedgekeurd. De spiegel die stuk was moesten we betalen, maar de dag die we hebben verspeeld doordat we de klantenservice van Cruise Canada zo slecht konden bereiken en geen goed advies kregen, die kregen we vergoed. Dus die service was prima!!!!
Hier eindigt dus onze vakantie.Over de vlucht terug valt, hopen we, niet zoveel te melden. We vliegen weer terug met Air Transat.
Bedankt iedereen die gereageert heeft op onze reiserverslagen. We vonden het erg leuk, dat mensen met ons zijn "meegereisd".
Groetjes Jacob en Lieneke