Aangekomen in Lillooet 5 oktober - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Aangekomen in Lillooet 5 oktober - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Lillooet 5 oktober

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

06 Oktober 2012 | Canada, Vancouver

Vanmorgen om half 11 vertrokken naar Cache Creek. Van Cache Creek naar Lytton en van Lytton naar Lillooet. Een omweg en een toeristische route, maar een hele mooie route. Prachtige bergen, mooie brede meren, brede rivieren, smalle beekjes, dor landschap, fris groen landschap. rotsen, stijle klimmende wegen, en wegen die weer heel stijl het dal ingaan. Prachtig om te rijden. We zijn dan ook erg vaak gestopt om alles eens goed te bekijken en op de foto en video te zetten. We beseffen ons dat we toch wel erg bevoorrecht zijn dat we hier rijden. We genieten er ook erg van!!!! In Lytton hebben we wat gegeten, in een restaurantje waar de plaatselijke bevolking elkaar treft. Leuk!! In Lillooet hebben we een camping gevonden die gerund wordt door een Duits echtpaar. Even omschakelen dus wat taal betreft. Ze hebben ons foto's laten zien. Toen ze begonnen stond hier echt helemaal niets. Ze hebben een huis gebouwd en een klein bijgebouwtje wat verhuurd wordt nu als bed and breakfast. Verder hebben ze 3 plekjes voor campers of caravans. De man is jager, hij schoot al eens een eland en een bison. De vrouw doet de verhuur van de campingplaatsen erbij. Het ziet er allemaal erg netjes uit. Ook komen er af en toe beren op de camping. Morgenvroeg misschien? anders is het te donker om hem nog goed te kunnen zien! Maar ze hebben het hier mooi voorelkaar. Het weer was vandaag weer geweldig goed. De zon stond weer hoog aan de hemel. En in Lillooet heeft het 's nachts nog niet gevroren. Morgen maar weer een stukje dichter naar Vancouver toe.

• 06 Oktober 2012 - 18:02

Laura Reitsma:

hoi mama en papa hoe gat het julie ik ben nu bij rene thuis met mij gaat goed
    wat een geweldige reisverslag zeg!
    groetjes van laura en rene