Terug in Vancouver 6 oktober - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Terug in Vancouver 6 oktober - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Terug in Vancouver 6 oktober

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

07 Oktober 2012 | Canada, Vancouver

Vanmorgen zijn we om 9 uur al vertrokken. Het eerste stuk, van Lillooet naar Pemberton is maar 99 km, maar is een toeristische weg waar je weinig snelheid kunt maken omdat je dwars door de bergen gaat. We hebben er 2,5 uur over gedaan, en het was schitterend. Wat een natuur!!!! We hebben veel foto's en video gemaakt natuurlijk. Toen van Pemberton naar Whistler, Squamish en Horseshoe Bay, waar we een camping wilden zoeken. Maar die was in heel Horseshoe Bay niet te vinden. Dus toen maar verder naar Vancouver! Ach, het was weer net als de eerste dag, een tekort aan verkeersborden met richtingen erop en een gebrek aan RV Parks. Maar we hebben er eentje gevonden. Na twee uur rondrijden! Een hele luxe (en dure), maar dat maakt niet uit, we hebben een plekje waar we kunnen slapen. En met de mooie rit van vanmorgen nog in ons geheugen, vergeten we de stress weer van een paar uur door Vancouver crossen. We wilden voor morgen een walvisexcursie plannen, maar die zat al vol. Nu gaan we maandag. We kunnen er met de tram en bus naar toe. Dus dat scheelt weer. Morgen gaan we dan met de tram Vancouver eens wat anders bekijken. We blijven de laatste drie dagen op deze camping staan. Het is niet ver van de plek waar we dinsdag de camper weer moeten inleveren.:(

• 07 Oktober 2012 - 17:15

Willem En Jenny Weerd:

Zo bofkonten,
    Wat geweldige foto's, een prachtig mooi gebied waar jullie doorheen rijden.
    Ook nog super weer, het kan niet op.
    Het lijkt me geweldig om een walvis excursie te maken.
    Hopen dat jullie de walvissen op de foto kunnen vastleggen.
    Geniet de laatste dagen van jullie vakantie en doe voorzichtig aan.
    Groetjes, Willem en Jenny.

• 07 Oktober 2012 - 22:51

Wibbina.:

Kan me er alles bij voorstellen, het rijden in een grote stad en niet precies weten waar je heen moet.
    Ik weet nog dat ik in Engeland op een gegeven moment uit de auto ben gegaan en ben gaan zwaaien tot er een politie auto stopte. Wel in de boot blijven zitten hé als jullie op walvis bezoek gaan.
    Je kan je hengel ook wel thuis laten Jacob, want ze zijn toch veel groter dan jij bent.
    nog lekker even genieten en dan tot kiekes.
    Groeten van Wibbina.

• 07 Oktober 2012 - 22:51

Wibbina.:

nog lekker even genieten en dan tot kiekes.
    Groeten van Wibbina.

• 08 Oktober 2012 - 11:34

Jan Broersma:

Weer een zeer geslaagde reis als ik jullie verslagen zo lees. Veel plezier bij de walvistocht. We verheugen ons alweer op jullie verhalen na thuiskomst. groetjes, Jan.