rondreis door West-Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu rondreis door West-Canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

rondreis door West-Canada

Door: jacobenlieneke

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

18 Juli 2012 | Canada, Vancouver

We vertrekken op 3 september met de trein naar Schiphol en vliegen 4 september met Air Transat naar Vancouver.

  • 07 Augustus 2012 - 19:50

    Frouk:

    Via Waarbenje.nu heb ik de aankondiging van jullie reis naar Vancouver ontdekt.
    En aangezien we daar ook geweest zijn 6 jaar geleden, ga ik jullie verslag graag volgen.
    Ik zal me aanmelden voor jullie mailing lijst.
    gr, Frouk

  • 04 September 2012 - 08:46

    Willy Dijkstra:

    Hallo luitjes

    WE wensen jullie een prettige vakantie en voor vandaag een goede reis.
    We kijken uit naar de reisverslagen.

    Johan en Willy

  • 04 September 2012 - 12:51

    Teye:

    Hey alle2,

    Jullie zullen dit pas lezen wanneer jullie in Canada zijn dus heeft het geen zin jullie een goede reis te wensen. Desondanks, ik hoop dat jullie een heel goede reis hebben gehad, dat jullie gezond en wel aangekomen zijn en dat jullie bagage niet naar Ulan Bator, Kuala Lumpur of -nog erger- naar onbekende bestemming gestuurd is.

    Ik hoop dat jullie weinig last van jetlag hebben, alleen maar positieve ervaringen zullen hebben en een belachelijk goede vacantie zullen hebben, dermate dat het bijna genant is om over te vertellen.

    Voorlopig ben ik heel nieuwsgierig naar jullie nieuws, voor nu: HAPPY HOLLIDAY!

    Hartelijke groet,
    Teye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jacob en lieneke

Actief sinds 05 April 2010
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 60410

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 28 September 2015

Zuid-Afrika

04 September 2012 - 11 Oktober 2012

Rondreis door West-Canada

23 Mei 2010 - 29 Juni 2010

alaska/yukon

Landen bezocht: