Eindelijk een nieuw verslag 5 t/m 7 sept - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Eindelijk een nieuw verslag 5 t/m 7 sept - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Eindelijk een nieuw verslag 5 t/m 7 sept

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

10 September 2012 | Canada, Vancouver

We hadden een tijdje geen internet, dus nu het verslag van de afgelopen week. We hebben woensdagochtend de camper opgehaald en hebben eerst wat boodschappen gedaan, tenslotte moeten we ook nog wat eten en drinken onderweg. Daarna deden we een poging om Vancouver uit te komen, maar van verkeersborden die de richting aangeven hebben ze daar nog niet vaak van gehoord. We zijn dus een paar uur door Vancouver gereden. Hoeft de eerste jaren ook niet weer. Wat een reusachtige stad!!! Maar we kwamen eruit en zijn toen een camping gaan zoeken in Squamish. Het was een mooie route die we hebben gereden. We hebben daar 1 nachtje op de camping gestaan en zijn toen verder gereden naar Clinton. Daar bleven we ook 1 nacht. Een prachtige bergachtige omgeving. 's Avonds is het al vroeg donker en het koelt ook al snel af. Overdag hebben we prachtig weer. Vrijdag rijden we naar Alexis Creek, we zijn nu al richting de west kust. Er zijn hier niet zoveel campings, maar we vinden een camping zonder stroom of water.