15 september Eindelijk wild gezien - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu 15 september Eindelijk wild gezien - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

15 september Eindelijk wild gezien

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

16 September 2012 | Canada, Vancouver

We zijn tegen de middag vertrokken naar Maligne Canyon. Een mooie canyon met veel watervallen en ravijnen. De zon schijnt alweer en we gaan verder naar Mailigne Lake. Volgens ons is half Jasper hier om van het mooie weer te genieten. Het is er erg druk maar erg mooi. Als we op de terugweg zijn zien we een tiental bighorn sheep, maar ze liggen aan de kant van de weg net in een scherpe bocht, dus we kunnen niet stoppen voor de foto. Dan gaan we nog naar Medicin Lake. Ook weer zo'n prachtig blauw meer met superhelder schoon water. Een genot om naar te kijken en het ligt prachtig tussen de bergen. Als we terugrijden naar Jasper zien we een mannetjes elk. De parkwacht staat er ook al bij, want het is momenteel de bronstijd en dan kunnen de mannetjes behoorlijk aggressief zijn. We hebben hier wel mooie foto's van en ik zal proberen of ik ze nu kan plaatsen.
's Avonds gaan we uit eten. We zitten in een restaurant op een balkon in de lekker warme zon en het eten is heerlijk. Wat wil je nog meer met het uitzicht op de bergen. Dit is pas genieten. Morgen gaan we voor de treinreis van een halve dag.