Marble Canyon 22 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Marble Canyon 22 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Marble Canyon 22 september

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

23 September 2012 | Canada, Vancouver

Als we wakker worden schijnt de zon al weer prachtig. We gaan vandaag naar Marble Canyon. Het is zo'n 45 km rijden. Er is daar in 2003 een grote brand geweest die 40 dagen heeft geduurd. De begroeiing komt nu weer wat op gang. Het is een prachtig gebied met erg veel ravijnen en watervalletjes. We hebben er een hele tijd rondgelopen. Maar ook hier geen wild gezien. Wel hebben we veel foto's gemaakt en Jacob heeft weer wat nieuwe leisteentjes meegenomen voor het schilderen.
Op de terugweg zijn we nog bij een paar meren uitgestapt. We wilden naar het Boom Lake lopen, het was ongeveer 5 km, maar het was nogal wat klimmen, dus Lieneke haar kuiten begonnen te protesteren. We zijn halverweg weer teruggegaan, maar het was een mooie wandeling door een ruig bos. Al met al weer een gezellige en zonnige dag. Het was 's middags weer tegen de 30 graden.

• 23 September 2012 - 19:27

Veronyka:

Hey vakantiegangers, wat weer mooie verslagen en foto's. Heb even alles gelezen maar leuk hoor en wat hebben jullie weer mooi weer. Ook hier is het nog goed weer dit weekend en we hebben er dan ook nog even van genoten buiten. Ik blijf jullie volgen en geniet mee van jullie avonturen. Ik kijk uit naar een foto met een grote beer erop. ;) Nu via de account van Jan omdat mijn e-mail adres al een tijdje off line is.
    Alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Esther morgen. Geniet van je koffie met gebak want dat hoort bij een verjaardag en ik begreep uit jullie verslagen dat ze daar ook lekkere hebben.
    Groetjes van Jan en Veronyka

• 23 September 2012 - 19:41

Willy:

Hallo vakantiegangers,we lezen vol belangstelling jullie verhalen en zijn dan ook een beetje op herhaling.Jammer dat er nog zo weinig wild te zien is,maar wie weet wat je nog allemaal tegenkomt.
    Het weer is bij jullie in elk geval beter dan hier want hier regent het al een uur lang.
    Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Esther.
    Geniet nog verder van jullie vakantie.
    Groeten van Johan en Willy

• 23 September 2012 - 22:57

Janneke En Jan:

Hoi Buurtjes,

Mijn wizzkid hier (Janneke) heeft een reactie gegeven op jullie stukje van 20 en 21 sept, maar dat staat bij 16 sept. Alles hier in Farmsum is prima niks te beleven. Vrijdag gaan we mee helpen met het verhuizen van Marinella en Ronald en dan is het afgelopen in Leeuwarden denk ik. Groetjes en geniet er nog maar van. Janneke en Jan