Nu in Salmon Arm 1 oktober - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Nu in Salmon Arm 1 oktober - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Nu in Salmon Arm 1 oktober

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

02 Oktober 2012 | Canada, Vancouver

Toen we vanmorgen wakker werden waaide het hard en het zonnetje scheen niet. Dat waren we niet gewend in Penticton. Maar we gaan toch weg... Eerst hebben we boodschappen gedaan en toen zijn we bij Jacob z'n nicht gaan koffiedrinken. Rond het middaguur zijn we daar vertrokken en hebben nog een lekker broodje gekocht bij de Sub-Way. Van Jacob z'n nicht hoorden we dat we voor de zalm trek beter naar Salmon Arm konden gaan. Dus dat doen we maar. Het ligt ook in de buurt van Kamloops, waar we in eerste instantie naar toe wilden. Het was weer een hele mooie rit met veel variatie in het landschap. We maakten weer veel foto's. In de buurt van Enderby zagen we een leuke Farmers Market. Heel uitnodigend met vele pompoenen die het toegangspad markeerden en een geitenpad boven de weg. Je kon de geiten over het pad boven de weg laten lopen door in een emmertje, mais naar boven te laten gaan via een touw en 2 fietswielen. Heel ingenieus. Maar erg leuk. Ze hadden ook erg lekkere en leuke dingen te koop. Fruit, pies, snoep, vazen en quilts enz. We vonden in Salmon Arm een leuke camping en we hadden een mooie plek onder de bomen. Het waaide ondertussen behoorlijk, maar het was niet koud. Morgen maar eens naar het meer om te kijken of er al zalmen zijn gearriveerd. Maar volgens de beheerder was de zalm aan de late kant dit jaar. Potverdorie!!!! Maar eerst zien en dan geloven. We blijven tenslotte Grunnigers.