2e dag in Williams Lake - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu 2e dag in Williams Lake - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

2e dag in Williams Lake

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

12 September 2012 | Canada, Vancouver

We hebben vandaag een rustdag gehad. Niet gereden en gewoon lekker zitten lezen. Vanmorgen zijn we nog even naar het centrum gelopen voor een paar boodschappen.
Morgenochtend vertrekken we weer, richting Prince George, maar we zien wel waar we terechtkomen.
Het weer was vandaag wat bewolkt met af en toe een zonnetje. Het was niet koud. Afgelopen nacht heeft het hier flink geplenst. Een geluk dat we nu die hoge bergpas niet meer over hoeven. Er werd gewaarschuwd: Slippery when wet!!
Op de camping zijn vandaag nog behoorlijk wat campers en kampeerbussen bijgekomen. Er zijn ook joekels bij hoor. Met nog een auto erachter of een motor onder in de bus of nog een boot erbij. En de meeste hebben uitschuifbare keukens en slaapvertrekken. Luxe hoor!!
Bijgaand een foto van de camping.

• 12 September 2012 - 05:37

Jacob En Lieneke Reitsma:

Sorry, foto lukte vandaaf even niet. Volgende keer beter!!

• 12 September 2012 - 14:32

Teye :

Hey alle2,

Klinkt allemaal machtig mooi, echt wat je noemt het zwitserlevengevoel van ruimte en vrijheid en kunnen gaan en staan, nou ja, rijden waarheen je maar wilt.

Wat ik me alleen afvraag: waarom gaan jullie van camping naar camping? Ik stel me zo voor dat er daar haast onmetelijke ruimte aan vrije natuur is en met een camper kun je toch genoeg proviand inslaan om de gebaande paden te verlaten?

Heeft het met veiligheid te maken (beren, mensen) of wat?

Hartelijke groet,
    Teye

• 12 September 2012 - 20:14

Jan Broersma:

We genieten van het reisverslag. Wees voorzichtig.

groetjes, Jan en Veronyka