Prince George 12-9-2012 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Prince George 12-9-2012 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Prince George 12-9-2012

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

13 September 2012 | Canada, Vancouver

Vandaag hebben we ruim 250 km gereden. We staan nu op een camping even buiten Prince George. Het weer was vandaag bewolkt met af en toe een beetje motregen. We hadden een leuke route, maar niet spectaculair. We hebben dus weinig foto's gemaakt. Morgen gaan we naar Jasper in de Rocky Mountains. We verwachten daar ook meer wild te zien, hopelijk beren. We hebben wat dat betreft nog niet veel gezien. Nu staat het stuk naar de westkust ook niet bekend om z'n wild. Morgen dus een route van een kleine 400 km maar dan heb je ook wat! We hebben er echt zin in om weer in de Rockies te komen.

• 13 September 2012 - 16:01

Mercé Heerkens:

Hallo Jacob en Lieneke,

Fijn om te zien/horen dat jullie veilig zijn aangekomen en onderweg zijn.Hoop dat jullie gauw foto's plaatsen van de beren in de Rocky Mountains , ben erg benieuwd!
    Groetjes en nog heel veel plezier gewenst !

• 13 September 2012 - 21:30

Wibbina.:

Hoi Jacob en Lieneke,
    Het weer lijkt hier net als bij jullie.
    Het stemspektakel is weer achter de rug en dus wachten we weer af wat is waar en wat niet, wat ze beloofd hebben.
    Laat Jacob maar weer een mooie beer schieten. Hier verder geen nieuws.
    Goede reis naar de rockey mountains en genietse.

groeten van Wibbina

• 15 September 2012 - 00:17

Jan En Janneke:

Hallo Jacob en Lieneke,
    Fijn te lezen dat jullie het naar de zin hebben. Al heel wat kilomeetrs afgelegd en nu op weg naar de Rocky Mountains. Hopelijk krijgen jullie veel beren te zien of iets anders wilds.
    Wij zijn een paar dagen naar Duitsland geweest (vlak over de grens bij Coevorden) en hebben daar veel gefietst en rondgekeken. Woensdag weer teruggekomen, het mooie weer was over. Waarschijnlijk nog één of twee keer naar Leeuwarden om mee te helpen verhuizen, maar de caravan gaat volgende week waarschijnlijk in de stalling.
    Jullie nog héél veel vakantieplezier toegewenst en tot een volgende keer. Groetjes!