Van Banff naar Creston 24 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Van Banff naar Creston 24 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Van Banff naar Creston 24 september

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

25 September 2012 | Canada, Vancouver

Vanmorgen zijn we op tijd opgestaan. We willen niet te laat vertrekken en we moeten ook nog even naar huis bellen. Esther is vandaag jarig, ze wordt 22 jaar. En daar moeten we haar even mee feliciteren! Ook wel weer mooi hoor om haar stem weer te horen. We checken de mail nog even in de wasserette en werken deze site bij. We gaan om 10 uur rijden en de zon schijnt alweer volop. Al is het 's morgens nog wel fris.
We komen weer door de mooiste gebieden en nemen weer een flink aantal foto's. We komen om half vier 's middags aan in Creston. We gaan eerst nog even langs een groente en fruit stalletje. BC fruit is het lekkerste wat er is. Heerlijk zoet. We nemen grote perziken mee en pruimen en tomaten! Ze zijn heerlijk, daar is het fruit in Nederland maar waterig bij. We zoeken een camping en hebben gelijk geluk, er is nog plaats. Een niet te grote camping aan de rand van de stad. Na een paar uur zijn er echter niet zo veel plekjes meer vrij, Veel oudere mensen, net als wij (dit doet wel een beetje pijn) of mensen met hele kleine kinderen zijn nu nog op vakantie. We hebben nog een hele tijd buiten gezeten, maar nu is het om 19 uur donker. Het is hier weer een uur vroeger, dus 9 uur vroeger dan in Nederland.

• 26 September 2012 - 09:53

Bjorn:

Jacob

mocht je nog een beer tegenkomen neem je het vel dan voor me mee voor de winter???

groeten Bjorn