Naar Osoyoos 25 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Naar Osoyoos 25 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Naar Osoyoos 25 september

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

26 September 2012 | Canada, Vancouver

We staan weer fris op en vertrekken weer voor een lange rit. 442 km hebben we voor de boeg. Maar dat is niet erg als je door zo'n prachtige omgeving rijdt. De ene keer is het bergachtig en groen, de andere keer vlak en dor, of je hebt ineens weer zo'n stralend blauw meer. De dag begint wat bewolkt maar als we een tijdje onderweg zijn breekt de zon weer door. We stoppen weer regelmatig onderweg en maken mooie foto's. We zien nog weer een hert. Bij Christina Lake stoppen we om even te eten en we halen nog een "coffe to go". Een beste beker koffie voor onderweg, lekkere koffie en gloeiend heet. Iedereen in de auto drinkt hier achter het stuur koffie, nog meer dan jaren geleden.
Om vier uur 's middags zijn we in Osoyoos. We maken eerst weer een foto vanaf boven. Als je bij Osoyoos binnenkomt, sta je boven in de bergen en kijk je op Osoyoos, het stadje. Heel erg mooi. We vinden een leuke camping, schoon en netjes. Het is hier zo'n 35 gr. Heerlijk. Het ligt tegenover het strand, dus morgen zwemmen!!!!