Van Osoyoos naar Penticton 27 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Van Osoyoos naar Penticton 27 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Van Osoyoos naar Penticton 27 september

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

28 September 2012 | Canada, Vancouver

Vanmorgen eerst even met het thuisfront geskypet. Altijd weer leuk. De verbinding was zo goed dat ze thuis de bergen door het raampje in de camper konden zien. Ze vertelde dat ons nichtje was bevallen van een zoontje. Hartstikke leuk om dat zo te horen. Daarna zijn we op weg gegaan naar Penticton. Het was maar 67 km rijden, maar we konden niet zo snel rijden. Allemaal bochtige weggetjes en stijle hellingen en afdalingen. Ze hebben hier veel fruitstalletjes en dus veel fruitkwekerijen. Je zag de appels, druiven en perziken aan de struiken en boompjes hangen. Heerlijk het fruit hier. We zijn vanmiddag na aankomst boodschappen gaan doen, even naar het informatiecentrum geweest en naar een nicht van Jacob, maar ze was helaas niet thuis. Morgen maar weer proberen. Daarna zijn we gaan zwemmen in het Skaha Lake. Ook hier was het erg rustig op het strand. Er waren misschien 6 mensen!!!! Het water was lekker en we konden heerlijk liggen zonnen. Het strand ligt weer tegenover de camping. Dit is een zandstrand en in het meer liggen geen stenen op de bodem zoals in Osoyoos. We blijven hier tot maandagmorgen. Morgen gaan we denk ik een wijnroute rijden.