Penticton, wijnroute 28 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Penticton, wijnroute 28 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Penticton, wijnroute 28 september

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

29 September 2012 | Canada, Vancouver

Om 10 uur zijn we vanmorgen vertrokken. We willen de wijnroute doen. Om 11 uur gaan we naar de eerste wijnproeverij. We dachten dat we ook zouden zien hoe de wijn gemaakt werd en dat we mee de wijngaard in zouden gaan. Maar het was alleen maar proeven. De rest is meer voor de zomertijd. Bij de eerste proeverij kreeg ik al 5 soorten wijn te proeven. Jacob deed niet mee, want hij moest rijden. Je kunt het wel uitspugen natuurlijk, maar dat was ook jammer!!! We besloten maar gewoon langs de proeverijen en velden te rijden, ipv overal naar binnen te gaan. Het leverde weer mooie vergezichten op en we kwamen in kleine plaatsjes. Erg mooi allemaal. Maar de route was niet erg lang, dus tegen de middag waren we weer terug in Penticton. Het weer sloeg opeens om, vanmorgen was het nog zonnig en opeens werd het zwaar bewolkt en vanmiddag heeft het zelfs even geregend. Dus dat werd niet zwemmen in het meer vandaag. Misschien morgen weer! We hebben ons vermaakt vanmiddag met lezen. Ook heerlijk. Vanavond hebben we een stuk langs het Okanagen Lake gelopen en zijn we uit eten geweest.
Al met al weer een leuke dag en we hebben weer veel gezien.