goed aangekomen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu goed aangekomen - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

goed aangekomen

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

05 September 2012 | Canada, Vancouver

We zijn 3 september met de trein naar Schiphol gegaan en hebben overnacht in het citizenM hotel. Op 4 september ging het allemaal erg voorspoedig. Het inchecken ging snel op Schiphol en het vliegtuig vertrok op tijd. Het vliegtuig zat echt helemaal vol. Verbazigwekkend zo na de vakantieperiode en in crisistijd. Maar we hadden een gezellige vlucht en na negen en een halve uur zijn we geland op het vliegveld van Vancouver. Het weer is schitterend, zonnig en 23 graden. We werden van het vliegveld gehaald door een shuttlebus van het hotel waar we een nachtje logeren. We mogen niet rechtstreeks van het vliegveld de camper ophalen. Ook maar goed ook. Het moet wel veilig blijven. Morgenochtend om tien uur gaan we naar de camperverhuurder en dan gaat de rondreis beginnen! En dan komen er ook foto's bij de verslagen. Nu eerst bijkomen van de reis.

• 05 September 2012 - 08:41

Frouk:

hoe hebben jullie gevlogen?
    van schiphol naar Whitehorse?
    of een andere plaats in amerika

groet en fijne rondreis toegewenst

• 05 September 2012 - 10:51

Janneke En Jan.:

Hoi buurtjes.

Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en de vakantie en het avontuur pas goed kunnen beginnen. Hier is alles goed, maar ons reisje gaat niet door (volgeboekt) en dus gaan we volgende week een paar dagen naar Duitsland met de caravan om daar wat rond te fietsen. Geniet van jullie vakantie en groetjes Janneke en Jan.

• 05 September 2012 - 22:36

Willy Luiken:

Ik zal jullie af en toe volgen en hopenlijk heeeel veel foto's bekijken.
    Geniet er van en een hele fijke reis hewenst.
    Wij passen hier wel op Delfzijl en op het gesticht. :-(

• 06 September 2012 - 13:49

Teye:

Hey alle2,

Het begin dus goed, jullie zijn veilig en wel aangekomen en het avontuur kan beginnen. Inderdaad ook wel verstandig dat mensen niet vanuit het vliegtuig zo de camper in mogen stappen. Verplicht aclimatiseren en eerst een nacht slapen na de jetlag, heel verstandig.

Hoe groot is zo`n camper en wat zijn de faciliteiten? Ben wel nieuwsgierig en dit is een leuke manier om mee te leven.

Heel veel plezier gewenst, hè.

hartelijke groet,
    Teye

• 07 September 2012 - 11:33

Sieka Van Veen:

Hallo Lineke en Jacob,

Wat leuk dat we jullie kunnen volgen. Jullie hebben dus een goede reis gehad. Wat een tijd zeg, negeneneenhalf uur vliegen! We zijn benieuwd naar jullie verdere avonturen.

Groetjes, Reier en Sieka

• 07 September 2012 - 11:34

Sieka Van Veen:

Hallo Lineke en Jacob,

Groetjes, Reier en Sieka

• 07 September 2012 - 21:37

Gea Smit_folkersma:

goedenavond vanuit delfzijl
    ik hoop dat jullie heel veel plezier en avontuur mogen,
    beleven wees voorzichtig ,
    en tot over een paar weekjes .
    wij gaan morgen naar kleintje haven festival,
    en ze geven goed weer door,
    dus komt allemaal goed .
    groetjes gea 2

• 07 September 2012 - 22:15

Tjakko Van Der Veen:

Heel veel plezier en blijf bij de beren weg Goede reis

• 07 September 2012 - 22:31

Tjakko :

Vam tjakko anja dus ook he reactie op mijn vorig bericht

• 09 September 2012 - 22:27

Wibbina:

Gelukkig is de reis goed verlopen. We hadden hier vandaag een "tropische"dag.
    lekker gefietst en gepuft.
    Gisteren naar Opera famylia geweest, geweldig!

Geniet van het reizen en tot horens,Wibbina