verslag van 8 t/m 10 sept - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu verslag van 8 t/m 10 sept - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

verslag van 8 t/m 10 sept

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

10 September 2012 | Canada, Vancouver

We hebben nog steeds erg warm weer overdag. Het is zo rond de 35 gr. We rijden van Alexis Creek door naar Bella Coola. Ook hier onderweg weer weinig campings. Het is ook niet een heel toeristisch gebied. Maar wel erg mooi. We zijn over een bergpas gekomen, de Heckman Pass (1524 m). Af en toe waren de weggetjes wel erg smal en er zat geen vangrail naast!!!! Maar wat een prachtig uitzicht hadden we! In Bella Coola ook geen camping, dus toen terug naar Hagensborg en daar hebben we een nachtje gestaan. De campinghouder sprak een paar woorden Nederlands, maar toen we aankwamen had hij al een stevige borrel op. In Bella Coola was niet veel te doen, dus we besloten om de volgende dag maar terug te rijden naar Williams Lake. Op de terugweg naar Williams Lake liepen er veel koeien op de weg. Een heel stuk is daar een "open range". Maar wel schattig met al die kalfjes. Zondagavond stonden we op een camping in Riske Creek. De campinghouders zijn Nederlanders. Van daar naar Williams Lake waar we 2 dagen blijven. Het heeft vanmorgen (10 sept) iets geregend maar nu is het weer zonnig. We zijn lopend naar het centrum geweest. Dat was even klimmen. Maar goed voor de beenspieren en de conditie!!!

• 11 September 2012 - 17:31

Wibbina:

het weer is hier vandaag wat regenachtig. Kou valt mee.(11-9)
    'snachts ook nog heet genoeg. Morgen gaan we stemmen, we zullen zien. Beloven en doen zijn er twee.
    vandaag weer marathon gelopen, mijn voeten vinden het niet zo geweldig.
    Alles is hier oké, goeten en heel veel plezier verder, Wibbina.