13 en 14 september Jasper - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu 13 en 14 september Jasper - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

13 en 14 september Jasper

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

15 September 2012 | Canada, Vancouver

De 13e september hebben we de hele dag zowat gereden. Het was een mooie route naar Jasper toe. Het eerste stuk was wat vlak maar op den duur kwamen de bergen weer in zicht. In McBride hebben we tussen de middag even wat gegeten en om 16.30 waren we in Jasper. Het is hier weer een uur later, we zijn nu in de provincie Alberta, dat scheelt dus 10 uur met Nederland. De camping waar we kwamen, was bijna helemaal vol. Er was geen plek meet met water en stroom, dus dan maar zonder. Ook vijdagmorgen kregen we geen plek met stroom en water. Dan nog maar een nachtje zonder. Het weer is geweldig, zo'n 30/35 graden.
Morgen gaan we de meren in de buurt bekijken en we gaan waarschijnlijk nog even naar de hotsprings Zondag gaan we een treinreis(je) maken door de bergen. In ieder geval naar mount Robson, de hoogste berg hier in de buurt. We hopen op mooie foto's. De andere foto's volgen a;ls we zelf weer internet kunnen krijgen.
Kortom we vermaken ons nog prima!! We gaan gewoon zo door!!!