Johnston Canyon 23 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Johnston Canyon 23 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Johnston Canyon 23 september

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

24 September 2012 | Canada, Vancouver

Vanmorgen toen we wakker werden scheen de zon al weer heerlijk. We gaan naar Johnston Canyon. Maar dat hadden meer mensen gedacht!!! De parkeerplaats stond ovvervol. Maar we vonden nog een plaatsje en hebben een prachtige wandeling gemaakt. Veel klimmen en klauteren en mooie foto's gemaakt. Daarna nog even lekker geluncht. Dan rijden we naar de Norquai mountain, een skigebied waar nu niet zoveel te doen is maar wel een mooi uitzicht oplevert. Dan tenslotte gaan we naar het Banff Spring Hotel, een hotel dat prachtig tegen de bergen aan is gebouwd en waar hele mooie watervallen bij zijn. Zie de bijgevoegde foto's. We vertekken morgen, de 24e, naar het zuiden en hopen daar ook nog twee weken mooi weer te hebben en nog veel mooie dingen te zien. Tot dusver kan de vakantie niet meer stuk.

• 25 September 2012 - 00:14

Willem En Jenny Weerd:

Hoi Luitjes,
    Wij genieten van jullie verhaaltjes en prachtige foto's.
    Bij ons is het herfst geworden, regen en harde wind.
    De beren moeten dus nog komen, we wachten vol spanning op de foto's.
    Veel plezier, we reizen met jullie verder.
    Groetjes uit Loppersum.