Rustig dagje Osoyoos 26 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Rustig dagje Osoyoos 26 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Rustig dagje Osoyoos 26 september

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

27 September 2012 | Canada, Vancouver

Vandaag hebben we een lui dagje gehad. We zitten hier op een prachtige plek en genieten ervan.
Vanmorgen was het eerst wat bewolkt, maar tegen de middag kwam de zon er toch door en werd het weer erg warm. We zijn vanmiddag na de lunch lekker wezen zwemmen in het meertje dat voor onze camping ligt.
Er is een stuk privestrand bij dat toebehoort aan de campinghouder. Alleen te gebruiken door de campinggasten. Er waren vandaag maar twee mensen die er gebruik van maakten en dat waren wij. Ruimte zat dus. Maar wel even lekker. We verbazen ons erover dat het hier nu zo rustig is, want deze plaats staat er bekend om dat er veel oudere mensen uit noordelijkere delen van Canada, hier overwinteren. Ook in de plaats waar we morgen naar toe gaan, Penticton, overwinteren veel mensen. Misschien is het daar al wel wat drukker. We gaan daar waarschijnlijk ook nog bij een nicht van Jacob langs. Zij woont in Penticton.

• 27 September 2012 - 19:14

Willem En Jenny Weerd:

Moi Lu,

Wat leuk dat jullie op dezelfde camping staan/hebben gestaan als waar wij vorig jaar stonden.
    Het was wel een van onze duurste campings daar in Oyosoos maar wel mooi en schoon.
    Wij hebben bij het meer gestaan, het water was toen behoorlijk aan de koude kant om in te zwemmen.
    Geniet van de tocht en van al dat lekkere fruit wat daar te koop is.

Groeten Jenny en Willem

• 02 Oktober 2012 - 22:10

Harm:

leuke manier om jullie te volgen op internet.
    Nog veel plezier en een goede terugreis
    Harm en Lucie
    oet Ain'm