Penticton, 29 en 30 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu Penticton, 29 en 30 september - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jacob en lieneke reitsma - WaarBenJij.nu

Penticton, 29 en 30 september

Blijf op de hoogte en volg jacob en lieneke

01 Oktober 2012 | Canada, Vancouver

We blijven het weekend in Penticton en besluiten er een rustig weekendje van te maken. Zaterdagochtend gaan we naar de Farmers Market in het centrum van Penticton. Dat was heel gezellig! Een markt waar men heel veel groenten en fruit verkocht en ook veel zelfgemaakte dingen, zoals sieraden, sjaals en kleding en er traden ook regionale artiesten op. Zoiets dus als bij ons een braderie. We kochten nog wat fruit, want lekkerder als hier krijgen we het niet. We drinken nog een koffie bij Starbucks en gaan dan weer naar de camping. 's Middags gaan we naar het Skaha Lake om te zwemmen. Het is er weer erg rustig en er zijn haast geen mensen die nog gaan zwemmen. Alleen zonnen.
Zondag slapen we uit en tegen de middag gaan we weer naar het meer. Het is er nu wel wat drukker, maar zoals 's zomers wordt het vandaag niet. We zwemmen en zonnen wat en aan het eind van de middag gaan we weer terug. Heelijk relaxed! Het was ook weer lekker warm vandaag! Jacob probeert z'n nicht nog even te bellen en ze is net thuis van een maand vakantie naar Hawai. Daar gaan we morgen dus maar even langs. Dan vertrekken we daarna richting Kamloops. Alweer onze laatste week hier in Canada:(

• 01 Oktober 2012 - 23:40

Meindert:

Leuke reis hoor. Ik volg jullie op de voet. Als ik de foto's zie had ik wel meegewild.
    Geniet er van. Groetjes.